i'm counting it!!!

Monday 4 July 2011

teringat memory sweet !!

malam malam macam ni tibe tibe rase cam touching plak..hidup ni memang merumitkan ek??tapi tu sume kan asam garam dalam hidup ni kan..kalau takde tu sume mesti hidup macam tak best je kan..
actually..aku nak story mory sket pasal someone yang aku sayang gile kentang laa...sape lagi kalau bukan MUHAMMAD FIKHRI BIN KASIM tu kan..aku rindu la kat die..even hari hari nengok muke die pun aku still rindu setengah mati kat kau la IKI !! 
jom kite nengok sket muke budak degil ni haa...
hahaha !! ni pic mase aku keluar same2 dengan b aku ni..mase tu tak plan pun nak keluar kan..
mule2 just nak teman die pegi hantar baju je kat masjid tanah sebab baju die besar bapak la kot..
da tu aunty tu tak nak ambik baju die sebab susah nak kecikkan..
da tu kitorang macam blurr2 je nak pegi mane..aku saje je buat2 ajak pegi melaka..die pun sur tak sure je kot..last2 kitorang tunggu bas kat bustand..
and the most sweet thing yang jadi kan..die pegi nengok bas nak ke MC ade ke patut lepas die nengok je bas tu die terus straight datang kat aku..baru je nak bagitau aku tu bas ke MC,bas tu pun gerak..die tanye aku..'nak kejar ke??'aku pun dengan muke yang blurr2 pun cakap la 'kejar je la'..
die da lari kejar bas tu,aku pun follow je la..haha !! tapi segan kot..
segan macam mane pun,aku tolak tepi sebab bagi aku tu kenangan yang susah nak dapat tau..
korang ade ke?? hahaha !! sweet gile la..
same2 kejar bas tau..sweet gile ahh !!memang aku takkan lupekan kenanagn tu sampai bile2..
WO AI NI MUHAMMAD FIKHRI !!!
hahaha !! amik kau~~ 
ape2 pun aku akan jadikan detik2 dengan die sebagai kenangan yang terindah dalam hidup aku..
doakan yang terbaik untuk kitorang okay ~~
hasta la vista ^_^

No comments:

Post a Comment