i'm counting it!!!

Wednesday 20 July 2011

teringat member2 skolah la pulak..

petang2 ni bosan la pulak kan..tadi sempat on9 jap dgn bff aku,NORMAH BINTI YATIM..tu memang member kau dunia dan akhirat tau..insyaAllah..rindu la mase skolah dulu..paling best mase form4 n form5 laa..sebab mase tu kan jadi senior..tu yg ade bongkak sikit tuhh..haha !!
tapi bset la..dgn norma n daya..dua nye aku da kenal dari kecik lagi..since preschool tau..lame kan??kampung pun dekat2 je..tapi skang ni sume da jauh2..tapi still algi contact..tu memang aku bersyukur sanagt2 la sebab member2 aku tak lupe kat aku..pape pun aku happy sangat kawan dgn diorang ni tau..aku akan ingat kenangan kita sampai bile2 kawan !!
aku sayang kawan2 aku tau!!
ok la,macam da takde idea je nak cite kan..hehe..assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment