i'm counting it!!!

Wednesday 6 July 2011

bosan nye malammalam ni..

nite guys..malam2 ni aku tak dapat tido la pulak..baru lepas siapkan beberapa asssignment yang tak lame lagi nak kena submit dah..mate memang ngantuk tapi disebabkan keadaan yang agak kepanasan sekarang ni aku tak boleh tido la pulak kan.entah pe hal..aku pun tak tahu laa..
well..da lame jugak la aku tak balik kampung ni..ade la dalam 2 minggu kot??hehe..macam lame la pulak kan..tapi bagi aku memang lame pun..da lame tak makan masakan mak..rinduuu gile ni..minggu ni pun aku tak tahu la boleh balik ke tak..kalau tak boleh nampaknye kempunan lagi la aku nak makan masakan mak ni..tibe2 macam nak makan sambal tumis ikan bilis lak..terbaek wok tu tau..sepanjang hampir 3 minggu naek sem2 kat sini da macam2 da benda yang aku belajar..makin lame makin banyak jugak la ilmu dalam kepala aku ni..rindu la kat mak..tapi walau pun jauh dari mak,mak selalu text aku..bagi nasihat n selalu bagi kata2 semangat kat aku tau..lagi la aku bertambah rindu kat mak kan..
mak..tunggu mira balik ok :)
muda kot mak aku kan..
rindu gile kentang la nak dengar mak jerit2 panggil name aku n kejut aku bangun tido..haha
padahal dekat2 melaka je kot..aku nye cite bajet2 cam kat Jordan lak ek??hahaha !!
ok la..da sudah2 la cite aku bebel kan..aku nak tido da ni..esok pagi2 lagi nak bangun n ade kelas pukul 8..tapi aku nengok member2 aku pun sure tak sure je ade kelas ke takk..penat woo..jadual padat je manjang..
ok la..gudnite or gud morning ek??
pape je laa..tatata (:

No comments:

Post a Comment