i'm counting it!!!

Sunday 3 July 2011

myfirstdayinblogging !!!

daaa~~mira di sini..
ni blog aku yang kedua..hahaha..sebab nya blog aku yang dulu tu da tak boleh bukak..pe hal ntah??
aku baru lagi berjinak jinak ngan blog ni..ni pun lepas junior ajar kot..haha !!
so...first of all..biar aku habaq mai dulu tentang aku okay..
nama penuh aku??NURAMIRA BINTI NOORDIN.jangan ade je yang tertinggal dengan huruf O tu ye..
double O okay..
my birthday was on 24 October okay..sape sape pun,just panggil aku MIRA..
aku da ade boyfren ke???ntah laa..status yang tidak diketahui..kuikuikui..
sekarang ni aku still study lg..kt K.U.I.M @ Kolej Universiti Islam Melaka..bajet2 ustazah la kot??hahahaha
well..kt sini aku akan luahkan segalanya yang terbuku dalam hati aku ni n korang boleh follow okay..
pape hal pun,skang ni nk stop lah..tido time !!!

No comments:

Post a Comment