i'm counting it!!!

Wednesday 6 July 2011

tentang hari ni

hey sume nye...skang ni aku tengah duduk je sambil update blog ni ha..pagi ni klas start pukul 8 that is kelas pengajian islam..ade la sorang ustaz tu ajar..lepas tu kelas arab lak..susah la jugak,tapi alhamdulillah dapat paham la..arab sampai la pukul 11..da sudah tu gi kafe n lepak2 ngan member sebab nak settle hal pasal pompuan yang bername SITI NAJIHAH BINTI MAT RABI tu laa..tak sangke betul aku la..rupe2 nye selame ni die bermuke2 je ngan kitorang..aku percaye gile babi la kot ngan die..tak sangke sungguh la kan..cempedak da jadi nangka..memang kena pun ngan pompuan tu sebab badan pun cam nangka kena bungkus je kot..haha :P
aku tak puas hati betul la ngan die tu..TALAM DUA MUKA !! PARASIT !! KAU INGAT KAU CANTIK????
mula2 ingat nak makan ngan b,da tu die nak lepak ngan member die..takpe laa..sekali2 sekala bia la die ngan member die kan..pe salahnye..balik je aku terus buat arab sebab nak hantar da esok..ingatkan petang ni nak turun kafe jap,nak jumpe b..tak tahu la jadi ke tak..b cam penat je tuu..lepas da siap arab aku pun online facebook jap..and guest what??jengjengjeng ~~
aku dapat gambar b pakai baju chef..nak nengok tak??jom2..tak kira la b pakai pe pun b..tetap comel di mata baby ni tau..hehe~~ jangan gelak lak eh korang..blasah nanti..
hehe..yang pakai spek tu echa,n sebelah tu lak kak nurul..diorang 1 group la kot..aku mase ari isnin,diorang lak hari selasa..sedap ke b masak ek??telur je kot??hahaha..pape pun,ILOVEUB!!

No comments:

Post a Comment