i'm counting it!!!

Tuesday 5 July 2011

:: sweetnye alaahaaaii ::

balik je dari buat assigment dengan fara,yana n as aku duduk2 dalam bilik jap..lepas tu b mesej..kesian die,penat kat kitchen..semalam group aku,hari ni turn group die lak..memang penat pun..macam mane la rupe b masak kan b??hik2..cute kot..da tu b da takde kredit aku pun call la die jap n sempat la sembang2 ngan die..rindu kot..dari pagi tak dapat jumpe die tau..hehe~~
b ni cute la,ni yang buat tambah sayang sangat2 kat die ni..sayang die lebih2 la wa cakap kat lu sume..hehe..ILOVEUB !!aku harap hubungan kami ni akan kekal..sebab die yang selalu ade mase aku susah dan jugak mase aku senang..walau sekecik mane pun masalah aku tu mesti die akan nasihatkan aku n bagi semangat tau..mau tak nye hari2 aku jadi rindu kat die??yang paling bset tu,semue ayat yang keluar dari mulut die tu mesti ayat2 yang indah..sweet kan??hehe..aku kalau boleh tak nak ade pae2 halangan lagi sebab aku da serik kot kecewa mase dulu..pedih nye,nauzubillah la..
aku ingat lagi kata2 iki kat aku..memang setiap orang ade jodoh dan takdir masing2..tapi kite tak boleh la bulat2 biarkan takdir tu..kita kena usaha untuk ubah takdir tu..so,aku da berusaha da ni la yang terjadi akhirnya..
NURAMIRA & MUHAMMAD FIKHRI
iloveyousomuchb..thanks for all the things and memories that we shared together..

always in my memories..
love u sayang !!

No comments:

Post a Comment