i'm counting it!!!

Monday 4 July 2011

jom cite pasal masak masak ~~

bile da name pun baru2 lagi dalam dunia blogging ni,so memang la banyak benda nak story kan....
skang ni aku nak cite pasal pe yang aku masak mase kat kitchen petang tadi tu okay..hari ni kitorang masak telur..
nak nengok tak??jom2 kite nengok ramai okayh...
tadaaaa !!yang nampak telur kuning tak berapa nak lawa tu name nye SUNNY SIDE UP..nak masak die agak sukar la jugak kot..hahahaha
rase die??macam telur la kot??aku tak makan pun la..takde selera aku nak makan..haha
jeng jeng jeng !!!
yang ni pulak namo ea BAKE BEAN gitu..
yang ni pun aku tak rase jugak..bau pun da tak tahan,pe lagi nak rase kan..so ade la sorang akak tu yang tapau benda alah tu bawak balik..hahaha !! makan la kau kak oi..
haaa ~~menatang ni lak mane die PANCAKE...
susah jugak tau nak buat..selame ni nengok omputih makan kat tv tu bukan maen sedap lagi kan..haha !!
aku buat boleh tahan la jugak buruk nye..hikhikhik
rase die??haa..pun aku tak rase jugak.kahkah

ni lak OMELETTE..poyo poyo je kan..padahal telur dadar je kot..hehe
kalau kat rumah aku buat ni jadi tak jadi aku bedal je..ni salah sikit da kena sound ngan chef bob..hihihi
ni lak name die pe benda TOAST entah..aku tak berapa clear mase chef tu sebut pagi tadi..tu je yang mampu telinge aku dengar..hahaha..da tu kan,lepas da siap kitorang curah ngan madu..sedap la jugakk tau..
last but not least..here we are..SCRAMBLED EGG..atau bahaso melayu ea..telur hancur la beb..
ni la yang paling senang sekali antara yang lain2 tadi tu tau..pecahkan telur da tu gaul je la sampai hancur..jadi la..small matter je laa..
haha..da abis da aku story pasal massak2 tadi..aku pun nak out ni sebab aku tengah menumpang kat rumah akak sebelah rumah aku ni..sebelum kena halau better gua blah..hahahaha
sape2 yang agak2 nak kawin tu jangan lupa dapatkan khidmat dari aku k..tu pun kalau korang da lame hidup lahh..hoho ~~
ok laa..adios amogos..te amo ~~

No comments:

Post a Comment