i'm counting it!!!

Thursday 7 July 2011

mata yang berat kian berat..

salam...
sekarang ni da dekat pukul 2 pagi and aku stil lagi aktif mengupdate blog hak milik aku ni..baru je lepas topup assignment tadi..letih tak letih jugak la aku buat tadi..ade lagi sket je yang nak kena siapkan..isnin ni nak kena anta da..aduhh....serabut sungguh la kan..memang sem2 ni cabaran die lagi dahsyat woo wu bagitau lu..so kena la pandai bahagikan mase sebab jadual pun memang padat la kan..sem2 ni banyak belajar pasal masak2 je laa..kalau da balik kampung pun still lagi tak tahu masak memang nak kena hempuk ngan mak aku la kan..haha.
lepas maghrib tadi tekak aku da rase macam perit2 je..aku memang da doa banyak2 mintak jangan la aku demam..sebab aku tak suke betul kalau demam kat tempat selain dari rumah aku..memang tak selesa la wa cakap kat lu beb..
Ya Allah, jauhkanlah hambaMu yang lemah ini dari segala penyakit..berikanlah aku kesihatan dari segi fizikal dan mental..
well..esok pagi2 lagi da kena bangun n gi dengar tazkirah..tiap2 ari jumaat tu..rase macam tak nak gi pun ade gak ni....malas nye aii..
duduk sorang2 je kat hall rumsis(RUMAH SISWI) ni..sambil dengar lagu2 jiwang..(jiwang sket tengah2 malam ni)
sejak aku da mula start study ni aku da jarang tido awal..paling awal pun aku rase pukul 1 kot..tapi kadang2 tak tentu jugak la kan..bergantung dengan mood aku la..member bilik aku yang aku kenal dari sem1 da balik kampung,ade kenduri arwah katenye..syok la balik kampung kan..aku jugak yang tak balik..tapi kadang2 aku ade gak pikir saje tak nak balik nak bagi mak rindu banyak2 kat aku..(tapi aku memang tak boleh balik pun..cuti beku)tu pun kalau rindu la:(
mesti rindu nye la kan mak..hehe.
sambil2 ni aku text ngan b aku yang sorang tu la..boleh dikatekan setiap post aku mesti aku nak cite sket pasal die..tak dapat banyak sket pun jadi la...nak buat macam mane kan..da name pun sayang lebih.so kalau korang agak2 macam meluat ke..aku just nak cakap..ADE AKU KESAH????haha.
hurmm...skang ni aku macam da takde topik je lahh..pe kate aku pi tido dulu naa..
selamat membace sumenye..good nite !!

2 comments: