i'm counting it!!!

Sunday 10 July 2011

keajaiban dalam penderitaan???

hye semua....
memang betul akn kata orang,setiap benda yang jadi dalam hidup ni kadang2 jadi tibe2 je..kita rancang la bagai nak rak pun kalau da tertulis dan tersurat yang benda tu akan jadi,so akan jadi jugak lah...
mesti korang dapat agak pe yang aku nak story mory ni kan??hehe..well..pasal MR.FIKHRI aku tu lahh..maghrib tadi terjadi lah satu kisah tangisan uang melanda diri aku ni..hikhik
yep korang,aku nangis kot..jatuh saham aku kat member2 rumah aku jap tadi..nak tau sebab pe??sebab b aku yang handsome gile tu lahh!!ade ke patut die bagi aku text tentang sejarah kitorang dulu..mau tak melimpah ke bumi air mata wanita ku ni??tapi pape pun b,ko memang superb kalau buat aku nangis..helo..bukan senang tau seseorang ni yang bernama NURAMIRA NOORDIN nak nangis tau..aicehhh..padahal aku ni memang lembik macam biskut marrie di cecah air milo..haha.
lepas aku bace pe yang die anta kat aku tadi tu,terus meleleh air mata mak nyah..hehe
b,baby akan hargai setiap detik yang kite lalui same2..walaupun sekejap,takkan pernah terdetik langsung baby nak lupekan la b..
aku mengaku,pe yang jadi antara aku dan dia ni adalah 1 anugerah terindah n 1 keajaiban..sejujurnya,aku bersyukur sangat2 sebab dah di berikan peluang kedua ni dan aku akan gunakan sebaik2 nye..
B...ILOVEU LEBIH LAHH!!!

No comments:

Post a Comment