i'm counting it!!!

Wednesday 6 July 2011

tentangcintakami

aku still lagi baru dalam dunia blogging ni so aku pun punye la excited takde pun story mory kat korang tentang aku ek??hahaha !!
well..skang ni aku nak cite sket psal aku dan juga sayang aku yang bernama MUHAMMAD FIKHRI BIN KASIM,bernombor IC 920103-14-XXXX..yang selalu buat aku gile bayang kat die tu ok..
aku mula kenal die sebab kitorang same2 satu kelas dan jugak satu kos tu..DIPLOMA IN HOTEL MANAGEMENT gituu..aku mula kenal die mase lecturer aku suh kenal kan name sorang2 dalam kelas tu and pe yang lawak nye aku boleh mention name die 2 kali kot..(da jodoh tu)bhaha !! mase tu aku da mule usya2 sket mamat yang name fikhri tu..birthday die 3 Januari and kitorang start text 5 Januari..lepas tu bermula la kisah cinta antara aku dan dia..hihi..cam awal sangat lak ek??takde la..mase tu kitorang baru2 lagi n still malu2 gitu..panggil pun MIRA & IKI je..aku ade gak cakap nak panggil die FIQ,tapi die cakap member2 panggil die IKI je..so aku pun on je la walhal aku memang nak panggil die fiq pun..takpe la,iki pun iki la..lepas tu,macam2 la perasaan timbul..kasih,sayang,cemburu,marah,rindu..lepas tu baru la timbul perasaan yang paling sweet..that is...C.I.N.T.A..
18 April aku pun couple ngan die...tapi banyak sangat dugaan..5 Mei je da start da cuti sem..mase tu aku da mule rase cam tak sedap hati je..die kat KL,aku lak MELAKA..kan jauh tu..sebabkan keimanan masing2 tak berape nak kuat,aku pun clash ngan die atas sebab2 tertentu..mase tu memang rase lost gile la..just imagine,hari2 text,hari2 dengar suara die kat fon,setiap hari pasal die je la..memang tak boleh lupe la..tapi aku just batukan diri sebab mase tu KEEGOAN menguasai diri..teruk kan aku ni??19 Jun da mula daftar masuk sem2..aku dah happy sebab aku boleh nengok muke die lagi..tapi mase mule2 segan la jugak..ade jugak rase cam nak larikan diri je bile nampak die tapi aku tak boleh elak sebab mostly kelas aku akan same dengan die..tak lame lepas tu kitorang mule rapat balik macam dulu..bile aku da kaji2 balik baru la aku sedar yang aku ni tak boleh kalau bf aku jauh..bukan sebab aku tak boleh setia laa..tapi sebab aku akan mula pikir bukan2 pasal orang yang aku sayang tu..aku pernah ade sejarah tentang perhubungan jarak jauh ni,tu yang buatkan aku selalu pikir bukan2 kalau jauh dengan orang yang aku sayang..
tapi skang ni,aku dan iki da couple balik..ape yang pasti memang aku terlalu sayangkan die sangat2..sejujurnye aku mengaku..
aku terlalu sayangkan MUHAMMAD FIKHRI BIN KASIM !!
sebab pe yang buat aku terlalu sayang sangat2 kat die ni??
sebab die baik,caring,penyayang gile..die ade tahi lalat kat tengkuk dan kate orang dulu2,tu tanda nye orang tu penyayang..
yup !! sangat2 betul..die terlampau baik..lembut lak tu..bukan lembut macam nyah tu la..tapi lembut dari segi layanan die kat aku..susah nak ditafsirkan dgn kate2 lah..lagu 7 PELANGI - KU UKIR INDAH NAMAMU ni pun lagu yang die dedicated kan khas untuk aku..hayati betul2 ok :)
aku harap sangat hubungan kami ni akan kekal sampai akhir hayat kami..
ape yang pasti hati aku berat sangat nak lepaskan die..so korang lepas da tau kisah aku ni jangan nak amik lak FIKHRI sayang aku tuh ye??
FIKHRI HANYA MILIK MIRA SORANG !!!

No comments:

Post a Comment