i'm counting it!!!

Saturday 10 December 2011

kejap je masa berlalu...

dalam diam..kejap je mase berlalu kan..aku nak sem3 da..huhu..kejap je..pejam celik,insyaAllah....aku akn graduate nanti..tak sabar lak rase nye kan..hahaha..
yang paling buat aku tak sabar nak masuk kolej balik sebab......nak jumpe laki aku tu laa..huhu..da sebulan lebih tak jumpe ni..al maklum lah..da jauh kan??nak buat cmne ek??ye tak??hehe..rinduuu tahap dewa19 da kat abang sayang aku yang satu2 nye tuh..huhu..well..mase cuti2 ni takde la perkara menarik pun yang boleh aku story kan..online pun da jarang skang ni,tu yang da lame sangat tak update blog kesayangan aku ni..
ape yang aku boleh story kan..just adik bongsu aku selamat berkhatan laa..susah betul nak jage tau..asyik nak ikut cakap die je laa.sabar je laa akak2 die kan..kire untung la kau dapat akak yang penyabar ni dik oii..hahaha
hurmmm...taktau nak cite ape lagi da..so.adios amigos je la ye..huhu

No comments:

Post a Comment